25 Mar 2014

  我真係要認真咁節食先得.......



但係到左lunch...我已經忍唔住口.....原本叫雙餸飯.....想食多D 菜....
但埋到去見到D 牛腩咁正...結果變成牛腩 + 牛腩飯.....唉...


最後都公佈左.....雖然唔係一個開心o既結局....不過總算告一段落...希望D 家屬唔好太傷心..


見到自己個肚腩....真係從未如此想去跑步.....努力努力.....


跑完步....沿途見到好多野都想食.....最後都係食碗米線算喇....


返到屋企....見個廁所裝修o既進度良好....已經裝左個馬桶喇......
睇到個馬桶真係好感動...唔使專登走過隔離屋去廁所喇.....



7 則留言:

  1. 咁即係條腰長大咗幾多吋呢?
    我都係第一次聽人講,話對馬桶好感動咋!用錯詞?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔話你知
      係因為你未試過冇左個廁所成個月囉

      刪除
  2. 努力,有心一定減到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 出咗事一個禮拜就見肚,真係有咁耐風流……哈哈!

      刪除
    2. Amour, 我都希望係
      搞一爺, 對於食, 我一向都係咁隨便架啦

      刪除
  3. 牛腩 + 牛腩 唔同味架??

    回覆刪除