5 Apr 2016

跟住兩晚都係住台中火車站附近嘅呢間酒店..



間酒店都幾舒服...朝早唔多願起身...
瞓醒已經食brunch..朋友帶我食菜頭粿..


酒店附近就係宮原眼科同埋第四信用合作社..
入去冇食野...不過裝修咁靚..點都要影下相..


跟住坐火車去大甲...果度有間出名嘅鎮瀾宮..


返台中時..喺彰化轉車...順便出閘...租架單車..
周圍去下...食出名嘅肉圓...仲有甜品...


實在太攰..要返酒店休息一下..之後再出動..
朋友租機車..帶我去食呢間台灣國小裝修嘅燒烤..


今日最後嘅行程係...按腳....成個人鬆晒...


有車真方便...可以去買啲宵夜返酒店..慢慢食..



11 則留言:

  1. 裝修靚但係你d相咁細我睇唔清喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔比你睇咁清楚
      吸引你去玩嘛

      刪除
    2. d相咁細...整大張啲喇!:D

      刪除
    3. Click落張相咪會變大啲

      刪除
    4. Click落張相咪會變大啲

      刪除
    5. Click咗都喺細...,Instagram 個度就大張啲!
      我成日都喺去Instagram 睇...咁先清楚啲!:((

      刪除
  2. 菜頭粿係乜野?
    搞到車震啦!(太重磅)

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係我地啲蘿蔔糕
      不過係多粉果隻
      重磅先唔會震呀

      刪除