25 Apr 2016

感覺假期越來越短....但返工嘅時間就越來越長....話咁快又開工....



下晝出左去食米線....

快快脆脆食完lunch....有好多野要做.....連走三間銀行.....
我呢啲小客戶...又冇快隊排....淨係排隊都用左我成個鐘....


今晚約左朋友食飯.....我覺得和民嘅二人餐真係幾抵....三百蚊有咁多野食...



8 則留言:

  1. I.T.人,何解不用網上理財?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲野上網處理唔到嘛
      例如係取消戶口

      刪除
  2. 排隊都用左成個鐘,咁你個lunch time多過一個鐘真好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地lunch time有個半鐘
      但冇乜著數架喎
      放工遲番半個鐘走

      刪除
  3. 翻工咪係度日如年,魚佬會殘得好快。所以,如果作文嘅題目係:絕症下的三日命,魚佬三日都去工作,因為佢畀到你有三年嘅感覺。

    一個人要用三間銀行,@@ 洗黑錢,唔怪得可以成日去旅行,仲有冇帶埋×品、水貨賺翻水腳呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又咒我喇
      去銀行唔一定係有戶口
      仲可以係處理信用咭

      刪除