12 Apr 2016

最近好似真係病多左好多....到底點解呢....



睇完醫生....返屋企食個包.....繼續瞓....


瞓足大半日....周身骨痛....行出廳見到阿媽...佢唔知幾時開始....鍾意睇ipad...
跟住啲大媽跳舞...不過都好嘅....至少佢啲運動量應該比我大....我應該反省下..


食飽又瞓....瞓飽又到晚飯時間...



13 則留言:

  1. 病因:
    1.仇家(唔係我喎!)禍害! 或
    2.未來情人設局!做你嘅藥,有病揾佢。

    回覆刪除
  2. 會唔會鵝頸橋啲小人個個都印咗你個名呢?

    回覆刪除
  3. 昨日我同事成日對着我咳,隔離專櫃有人對着我播菌.搞到我都有些唔舒服 ........ 好彩食咗必理 x 冇事 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排好多人病
      我尋日等到好晏先有醫生睇

      刪除