19 Apr 2016

原本今日想食其他野.....結果都係上左canteen....



下晝B話想出去食湯粉....我都想出去行下....所以一齊出去食....


今日繼續都係好忙.....難得出去透下氣....再食個甜品....為自己加下油...再返公司做野..


睇完醫師之後....約左朋友食飯.....心算來潮想去打冷.....



4 則留言:

  1. 回覆
    1. 睇魚身材就知一啲都唔薄。

      刪除
    2. 乜可以出去tea咁好架!!!

      刪除
    3. 我從來都唔會待薄自己 :)
      我知我夠厚, 唔使提我
      我都冇話係tea, 午餐後嘅甜品之嘛

      刪除