4 Apr 2016

今朝台中朋友帶我去食蛋餅做早餐...
雖然足足等一個鐘...但都值得...好好食..



要同台中朋友講再見..多謝呢兩日嘅安排..
接下來同台北朋友匯合...臨時加插嘉義一日遊..


原來朋友有家人住嘉義..一早安排車黎接我地..
仲車我地去左好遠路嘅彩繪村...但果度太多人..


原本想去埋高跟鞋教堂..見到條車龍都係走人..
去左食晚飯..台灣嘅客家菜同香港嘅好唔同呀..


餸菜多到食唔晒....真係好飽...
所以去到文化夜市都冇食野...只係散下步...


之後去飲杯乳酪幫助下消化..
呢間韓式cafe有包廂架..好利害..


雖然我仲係飽到想嘔...但朋友話...
嘉義係出名食火雞肉飯..我點都要試試..


時間都唔早...要返台中喇...



8 則留言:

  1. 台灣人好好客,人情味又濃。
    客家菜係出名大件夾抵食架。
    為咗捍衛香港大食王嘅皇座,魚仔點都要塞埋入個肚架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣人好多都好熱情
      真係好飽
      我唔會勉強架喎

      刪除
  2. 台灣客家菜同香港客家菜一定有分別,要就返香港人口味一定改過、又話夕北嘅朋友接你,做乜回程台中 ……?

    回覆刪除
  3. 高跟鞋教堂我度報紙都有介紹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 條車龍好似話要等個幾兩個鐘先去到
      都未計去到之後嘅人龍

      刪除
  4. 是日食物豐富,又吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正如我嘅台灣朋友話
      去到台灣好似冇乜野玩
      只係食

      刪除