16 Apr 2016

瞓醒之後...就過去中環...約左姑姐飲茶...



跟住就去拜山..我地而家先知..原來有個service..只要一個月比一百蚊..有人定期幫你清潔同插花..


返屋企休息一下...夜晚約左朋友食飯..



8 則留言:

  1. 點解要拜山?
    我覺得在生時要對人好先至有意思,過生後乜都唔駛做,佢都感受唔到。
    所以,我啲骨灰會撒落樹下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實對我黎講
      去唔去都一樣
      反正都係在心中
      但老人家唔係咁諗嘛

      刪除
    2. 唔係全家三代都係教徒?
      先人已上天堂,教徒無需拜山喎!

      刪除
  2. 今日天氣都幾好,掃墓也不會很熱!

    回覆刪除
  3. 呢種service我度都有㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得幾好
      我地一年先去兩三次
      次次去抹塵都抹餐死

      刪除