11 Apr 2016

話咁快又開工....如常去canteen食早餐....不過食完之後....先有人同我講..
話今朝廚房爆水喉....啲野食都比水淋過晒....但又冇話我知...到底係爆左乜野喉喎..



因為爆水喉事件....所以同事都唔想去canteen買lunch.....
原本我只打算食麥皮..但因為佢地要湊夠數嘅關係..結果我都係叫左外賣...


夜晚唔係好肚餓....買一盒壽司食....就啱啱好.....



6 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實我又唔係好驚嘅
      只係身邊嘅人引起恐慌啫
      而家啲食肆都興喺廁所洗菜喺坑渠切菜架啦
      怕得幾多

      刪除
  2. 傳言比真實更恐怖!
    自己整嘅最安全。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實出面啲廚房
      可能都一樣咁污糟

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢間餐廳嘅蒸飯真係可以夠兩個人食

      刪除