2 Apr 2016

星期六要開工...仲要得自己一個人..



放工去食碗米線...就返屋企休息一下...


我都知係密左啲...但我買機票時...
我都冇留意到...原來兩個trip只係相隔幾日..


話咁快就到左台中...多謝台中嘅朋友黎接機..


跟住帶我去機場附近...食好好味嘅烤海鮮..


可能朋友驚我食唔飽...所以再帶我去...
東海大學附近嘅夜市...再食過....


朋友話去得東海大學...一定要去佢嘅地標...
一間好古舊嘅教堂...散一陣步就返屋企瞓覺喇..



8 則留言:

  1. 我都知係密左啲...老細冇咋你形咩!見證打工仔惡過老細。
    兩個trip只係相隔幾日...用開schedule記日程唔會發生咁混亂嘅。
    朋友驚我食唔飽...嘩!出名大食,東南亞全都知道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上一個trip唔使請假架喎
      咁同老細都冇關
      直情全世界都知啦

      刪除
  2. 去教堂係咪已脫離單身一族喇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 關事架咩
      純粹係因為間教堂出名咋喎

      刪除
  3. 話曬係地標,但間教堂咁少相,睇唔到特別嘅地方。

    回覆刪除
  4. 又飛!羨慕!
    黑色果D喺乜嚟架!

    回覆刪除