8 Jul 2015

已經有好耐好耐冇食過A餐......



lunch time又要做野.....都冇乜胃口食野.....去買個沙律就算.....


今日無端端收到大信封....唔知發生乜事....打開黎睇.....
原來之前計錯左糧....比少左千幾蚊我.....突然多左千幾蚊用....


既然咁開心....就請同事食tea啦....


放工時好攰.....喺屋企附近買盒八方雲集......就返屋企休息.....



9 則留言:

  1. 月薪唔會計錯,有OT錢咁好!
    以為你放工會去買鞋慶祝添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係叻
      唔係月薪
      不過都唔係OT錢
      因為我地OT冇得補錢

      刪除
    2. OT冇補錢>> 犯咗勞工法喎.

      刪除
    3. 呢個額係佢時薪,咁高人工冇OT錢架!不過,魚爺唔想人眼紅佢,一定否定。

      刪除
    4. 我地OT只補鐘
      冇錢補架喎

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈
      其實原本都係我嘅錢
      不過而家先入我袋

      刪除