5 Jul 2015

去完旅行好攰....加上尋晚好夜先返到香港....所以今朝成十一點幾先起身...
一起身...就見到阿媽買左啲壽司飯返黎比我...唔知佢知我個心仲喺日本?



喺日本幾日...雖有落雨....但好涼快....返到黎覺得好唔慣.....


喺Tokyu Hands見到個銀包好啱阿媽....買返黎比佢....佢都好鍾意...


因為好晏先食早餐...所以冇食lunch.....下晝約左朋友出去食個tea....


跟住去傾健室中心嘅續約.....而家真係搵食艱難....sell足成大半個鐘都唔完...


今晚喺屋企食....不過阿媽整到隻腳未好番...所以叫外賣米線....



4 則留言:

  1. 對百有好窩心,真乖!
    個Sale 屎一定好吸引,目及 咁耐至滿足簽約。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一向都咁乖架啦
      佢覺得我啲錢好吸引
      所以咬住唔放手

      刪除
    2. 佢無樣無身材你會即閃啦!又點肯畀佢煩足成半個鐘呢!坐咁耐,唔通有畀甜頭,犧牲色相?
      佢心目中你真係一塊肥肉囉!我都覺係喎!

      刪除
    3. 無樣無身材果個係我
      所以我要靠佢幫我續約
      等我可以練番好啲個身材

      刪除