13 Jul 2015

因為隻眼有啲發炎....所以睇左醫生先返公司....喺屋企附近食早餐....



屋企附近嘅醫生都book到full晒.....最後要返去公司果邊睇.....做乜有咁多人病架...


例牌嘅三餸飯.....


放工約左朋友去食個early dinner......又係我鍾意嘅日本拉麵.....


朋友話想我帶佢地去果間靚景酒吧......冇問題.......我都好樂意去果度....



7 則留言:

  1. "顏X" 入眼. 下次玩要小心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲係你啱啱睇果啲戲嘅劇情啫
      我只係細菌入眼

      刪除
  2. 好返未?
    無啦啦又會眼發炎,𥄫得野多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要食一個星期抗生素
      我耐不耐都係咁
      醫生話可能果個位弱啲

      刪除