11 Jul 2015

要開工嘅星期六......感覺真係好煩厭......



下晝放工約左朋友食飯....我諗我前世應該都係日本人....因為我真係好鍾意食日本野..


喺屋企hea下hea下.....咁又六點......煮少少野食..........
唔知係咪年紀開始大...口味轉....我以前係唔會食蝦子麵架喎....


八點去打波.......平時好少咁夜打....不過book唔到都冇辦法.....


打完波再去食少少野.....呢碗米線.....應該算係宵夜.....



5 則留言:

  1. 開工嘅星期六......感覺真係好煩厭......……我覺得你日日都好討厭份工,鬼咁負面!應該有好嘅部份?又唔見你講吓,咁做人真係好苦,唔怪得魚仔要食番啲甜野冲喜吓!

    我諗我前世應該都係日本人....…………………咁你咪係淫賤日本人攻打中國殺中國人,強姦婦孺,呢世要熟罪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又真係好難諗到啲好野喎
      咁你前世就一定係比我殺嘅中國人
      所以你今世要返黎報仇

      刪除
    2. 我係神仙下凡 打救你呢啲罪人。

      刪除