3 Jul 2015

今朝嘅早餐...係我喜愛嘅牛肉飯..




跟住就出發...去藤子不二雄博物館...好在...
日本朋友預先幫我買飛..如果唔係都冇機會去..


朋友有地方要去...所以我自己一個人出番新宿..
竟然比我行行下街...撞到個舊同事....


有少少肚餓...又好想食串燒....


黃昏時間又再約左日本朋友....
佢陪我去LINE store 朝聖....


之後喺原宿行一陣街...去食晚飯...
佢介紹左一間好抵食嘅壽司...


食飽之後就返新宿....飲杯野傾下偈...
朋友突然提議帶我去唱K..原來有廣東歌唱架...



4 則留言:

  1. 仲平過台灣爭鮮?
    鹹濕蘿蔔頭唱K一定有三陪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔會平到咁,都唔同質素
      你咁熟嘅

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實撞到香港朋友嘅機都真係幾大

      刪除