20 Jul 2015

醒左瞓唔著...落去游水...點知一個人都冇..




酒店嘅早餐同尋日完全一樣...唔多想食..


仲有幾個鐘先checkout...睇下地圖...
見到附近有個mart...去到先知裡面係冇冷氣..


Mart側邊有一檔街邊檔...今朝冇乜食野...
坐低飲杯咖啡食啲食...嘩...碗牛河超正...


要同峴港講再見喇...


坐左一個鐘內陸機...就去到河內....
今次住呢間酒店....好grand...好靚...


河內比起峴港繁榮一啲...
但始終都係有一種好古舊嘅感覺...


一早就上網訂左間餐廳食法國菜...但因為..
餐廳太靚...掛住影相冇睇餐牌..竟然叫左越南餐..


食完個early dinner之後...散下步...
入夜嘅河內...好多建築物都亮起燈..幾靚...


襯酒店泳池仲開...去游夜水...
泳池對出嘅夜景...比我一個好大嘅驚喜...


因為早食飯嘅關係...有少少肚餓...
隨意搵個地方食啲野..結果喺歌劇院出面食宵夜..



11 則留言:

  1. 回覆
    1. 我發覺越南呢度
      好多地方都係冇冷氣

      刪除
  2. 水着照得大頭同長腳,好似睇梗武則天咁保守,令人失望。
    街邊檔、冇冷氣大型商場、未拆缷起過現代建築都體驗到呢個時度代嘅越南文化同生活,非常好嘅行程,遲啲經濟發展就破壞晒。
    喺陌生異地好多時都發生蝦碌野,留下一點歡樂回憶都唔錯。
    點解係一張雙人床架,兩張單人床褥,兩張被架,咪冇得孖舖好慘囉!
    見電視旅遊節目介紹嘅法式豬仔包三文治好似好正,係咪真呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 孖乜舖吖! 唔一定要喺床喎.兩個碌地沙啦.

      刪除
    2. 如果影埋其他位置我驚嚇死好多人
      啲汗不停咁流仲可以排毒添
      但我一心想食法國菜
      其實係兩張好近嘅單人床
      我覺得裡面啲配菜幾好食

      王子
      我年紀大
      唔吸得咁多地氣架

      刪除
  3. 熱,真是要人命!
    越南是古舊,另一風味和體驗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢度雖然係熱啲
      不過都算幾好玩
      如果簽證唔係咁貴
      都可以再黎

      刪除
  4. 今日再去食多次法國餐囉^^

    回覆刪除
  5. 河內...建築物幾靚
    游水..包場...好似私家泳池...正

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽講胡志明市好似仲靚
      唔知點解會冇乜人去游

      刪除
    2. 胡志明市「西貢」,曾經喺南越首都,
      受法國殖民地統治影響,有「東方巴黎」方之稱...更靚!:P
      冇乜人去游咪仲好...游得更自由自在!

      刪除