22 Jul 2015

又要開工喇....原來連A餐都差不多食晒....



喺越南買左啲咖啡比同事.......


落咁大雨.....返工時成對鞋都濕晒.....到下晝都未乾.....lunch都唔想出去買......
同事話叫外賣.....見個個都食土尤肉餅....我都想食.....


去完旅行已經好攰.....加上今日喺公司做到冇停手.......
放工想快啲返屋企...買盒三文魚飯.......當係晚餐....


除左買比同事....都買左啲咖啡比阿媽....



10 則留言:

  1. 可以加咖啡落去A餐食架。

    回覆刪除
  2. 我都鍾意飲呢隻咖啡,好香,又唔甜。成日叫人在越南帶比我。不過後來見到價真棧都有得賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈
      係呀
      我都有朋友話我知香港有

      刪除
  3. 冇嚟幾日,你又已經去咗一轉旅行,仲成日話返工辛苦,唔辛苦返工又邊有銭和假期去玩呢!

    回覆刪除