12 Jul 2015

屋企附近開左間北海道牧場....今朝同阿媽去試下佢嘅早餐....



點解今日會熱得咁犀利......完全唔想出街.....不過又有啲肚餓....唯有落樓下買壽司...


星期日嘅夜晚....本應留屋企唔出街.....但今晚約左朋友......
山長水遠去到黃竹坑打羽毛球....如果唔係有人約我去..真係冇乜機會去呢個地方..


打完波....齊齊過去銅鑼灣.....去左鵝頸橋街市食晚飯......



8 則留言:

  1. 黃竹坑對於我來說,很遠!

    回覆刪除
  2. 身高、年齡、距離都阻唔住,唔通……佳人有約,去到天腳底都死跟? 哈哈!
    日本、台灣仲遠啦!你咪又去得好開心,唔好學我成日揾百個籍口唔去做運動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你嘅想像力永遠都咁豐富
      如果有人約我去日本打羽毛球
      我都會去架

      刪除
  3. 黃竹坑真係冇幾何會去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 果度附近乜都冇
      打完波想食野
      都搵唔到野食

      刪除
  4. 我時時經過黃竹坑,晚上食東西就好像不多,但有一間酒店,它的自助餐幾好

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁辛苦打波
      之後食自助餐....咪....

      刪除