4 May 2015

玩左幾日....真係好攰....返到公司連早餐都唔想整....上去canteen食...



唔知係咪因為天氣好熱....所以唔想食飯......買左盒沙律做午餐....


放工去左睇中醫.....咁啱醫師由台灣返黎....帶左啲野食返黎.....我真係有食神喇....


夜晚都唔想食熱野.....去爭鮮買飯盒....原本諗住買鯖魚飯...不過見到新野....即管試下...


近排個個都玩....雖然我覺得冇乜根據....不過貪得意都玩下.....



4 則留言:

  1. 台灣又有食安問題喎!送畀仇人食毒死佢啦!不過,我唔會收你唔駛送畀我。
    佢批我26歲、38歲 ……同60歲,一啲都唔準,最準係佢仲認為我係男性,無帮我變性。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係叻, 又會知道我第一個一定請你食
      其實只係玩下, 根本就唔可信

      刪除
  2. 個網估我係老人精,嬲!!!

    回覆刪除