29 May 2015

今早返到公司.....冇乜買啲乜....只係挨麵包.....



下晝攞左半日假.....去佐敦食個quick lunch.....


跟住上左醫師度....因為佢今日生日.....邀請我一齊去食蛋糕.....


唔好浪費左個假期.....去游下水.......


再去深水埗食腸粉........


五點幾約左朋友睇戲.....深夜食堂.....如果唔係朋友講....
我都唔知原來呢套戲.....又有漫畫....又有電視版本.......


睇完戲....啱啱係食飯時間.....成個商場嘅餐廳都有人龍......
唯獨係銀座梅林唔使等位.....我諗全因為佢嘅價錢唔平...但野食就麻麻....



4 則留言:

  1. 見到呢磅麵包就諗起部麵包機同公司私家雪柜仔都被主人遺棄喺廢物堆度!好孤單寂寞。
    台灣公主係要配香港腳王子,要安排佢哋黎個 speed dating. (or mating)
    同 XXX先生食梗係要去高級地方啦!唔通去食麥當當咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包機係我阿媽嘅,唔係我架喎
      雪櫃仔壞左好耐啦
      王子已經有好多妃嬪啦
      邊個係xxx先生?

      刪除
  2. 深夜食堂o既漫畫唔靚嘅。 電視版我睇過一集咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都冇乜興趣睇
      睇電影一兩個鐘都OK
      如果睇其他版本
      我諗會有啲悶

      刪除