24 May 2015

喺酒店食飽早餐...就開始今日嘅local tour...




第一站係牛山呼庭...一個好怪嘅名...
不過果度有個私人沙灘....風景好靚....


跟住去食個early lunch....呢個海鮮餐好好食..
所有海鮮都好新鮮....尤其係啲龍蝦....


食完飯就去睇珊瑚礁....


之後去左月洞....喺個好窄嘅洞裡面坐船仔...
其實我都唔知睇到啲乜..只係見到好大堆蝙蝠..


都已經玩左幾個鐘....係時候回程....
導遊見仲有時間...車我地返市區...先去買啲手信..


跟住帶我地去食啲地道小食...
個炸蛋葱油餅好特別...


今日嘅行程結束...返酒店...今晚嘅酒店係喺山上..
設施好齊全...我去到第一件事...就係去游水...


因為酒店比較偏遠...所以晚餐留喺酒店食...
呢間放題好抵食...野食好之餘...價錢只係二百幾..



12 則留言:

  1. 乜要join local tour?? 嗰度自己去唔到㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇乜公共交通工具
      唔跟local tour就要自駕

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀
      難得尋日又冇乜落雨
      如果唔係就睇唔到

      刪除
  3. 私人沙灘咪可以祼曬、祼泳囉!可惜無陽光,無得騷魚佬驕人身材添!
    珊瑚礁要潛落水喎!你喺岸上睇水咩?
    紅皮香蕉有試?奶蕉咁味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個係你自己幻想
      導遊咁講我咁聽啫
      其實睇左乜我都唔知
      食左,唔覺有乜特別

      刪除
  4. 牛山呼庭...果度風景唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀
      不過隱蔽啲
      自己好難搵

      刪除
    2. 咁local tour...貴唔貴呀?

      刪除
    3. 一日半
      一個人六百幾七百

      刪除
    4. 係港紙
      我地係二人包車
      呢個價錢包晒保險同小費
      所以算好抵

      刪除