15 May 2015

之前喺AEO買嘅錶....今日攞左黎戴....咁啱又同我對鞋襯到絕喎....



又上左canteen食早餐....我好似好耐冇食過麥皮喇....


原本下晝都係去canteen買飯盒...不過有朋友過左黎灣仔....約左我出去食....


成個下晝都要training....仲要聽住啲聽唔明嘅印度英文....越聽越睇瞓....


今晚約左好友馮先生食晚飯.....因為時間好早...未有其他人....我地差不多包場咁滯.....


早兩日無端端唔見左隻耳環....搵唔番....唯有買過一隻....上一次果隻已經戴左十年...
當時只係賣幾百蚊.....而家價錢已經貴左幾倍....但粒鑽石就細粒左囉....



6 則留言:

  1. 要襯埋條美國國旗底底至係 Perfect Match.
    乜你試過聽 training 愈聽愈精神咩!
    咁都唔見!係凶兆,有血光之災!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又知我冇, 冇影比你睇之嘛
      睇下講啲乜野主題啦
      你唔好喺度靠嚇

      刪除
  2. 印度英文真係好鬼難聽得明㗎!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用左半堂時間
      先開始適應佢啲英文

      刪除
  3. 下次讓人送顆大一點的!

    回覆刪除