2 May 2015

早餐都未食....今朝就同日本朋友去左行星光大道....因為佢話想睇李小龍..



我一早就book左酒店嘅中菜廳.....可以舒舒服服食點心.....傾下偈...


今日最主要嘅行程係去赤柱....我選擇由尖沙咀坐巴士過去......
雖然明知架車有排先到赤柱...不過我反而覺得幾適合遊客坐...因為沿途有好多野睇..


行到攰....又係時候坐低休息下.....一杯啤酒....一塊好似我塊面咁大嘅pizza...滿足..


坐小巴過左銅鑼灣.....雖然我朋友主要目的唔係shopping....但點都要去行下嘅....


今晚嘅晚餐係車仔麵.....都算係有香港特色.....


食飽再去遊番個電車河.....今日嘅行程完結喇.....



4 則留言:

  1. 佢食咗咁多地道o野,有乜評語呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同其他外國人一樣
      鍾意飲茶食點心
      其他果啲就普普通通啦

      刪除
  2. 香港小食100強都好似唔多覺有推介喎!1串咖喱魚,雞蛋仔,厚牛油菠蘿包,蛇羹(壯陽呀!)……
    人哋著白衫,你就反轉黎著件咁樣公仔嘅黑衫,competition ? 想表明中日大戰咩!我仲記得好多年前跟團去韓國,當地旅遊社依政府指引安排第一個行程就係去韓國人被日本仔逼害嘅監獄,磨滅不了嘅侵略國仇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好似冇乜興趣食果啲野
      你又喺度作故仔

      刪除