12 May 2015

我知道唔應該食....不過我真係好想食囉.....最後都係魔鬼赢左....



唯有lunch食番少啲啦.....


近排啲天氣令人好唔舒服........放工去搵醫師.....


原本諗住去食米線....不過我好似好耐冇食過呢個牛丸米.....最後轉軚....


搵左好多度都冇得賣....都諗住放棄....點知無意中又比我見到......終於可以試喇...



10 則留言:

  1. 一朝早就叫雞啦!
    杯雪糕食出橙味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意叫就幾時都叫得
      都冇橙味, 我睇清楚都冇寫話有橙
      都唔知上次篇報導做乜話有橙

      刪除
  2. 上次已經同你講百佳有得買 !!!!

    回覆刪除
  3. 個雪糕7-11咪有得買囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢唔係好多貨
      又或者好多人買
      我買果時得番一杯咋

      刪除
  4. 我度HD有乜味道可以選擇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實味道就算再多
      我來來去去都只係會食一兩隻味

      刪除