10 May 2015

準備同阿媽落街食早餐.....突然見到呢對鞋....竟然醒唔起佢嘅存在...老人痴呆...



母親節早餐....去飲茶....不過我就唔鍾意去茶樓咁嘈....去呢啲點心店就啱晒...


跟住去行下街.....最後買左野....不過唔係買比阿媽....而係買比自己....


返屋企hea左個下晝...有少少餓....再同阿媽落街食tea...
不過我地兩個都唔想食咁飽....所以一個餐兩份食......


最怕出街慶祝節日.....要同人地迫.....所以我地決定買野食返屋企...舒舒服服咁食..


之前訂呢個蛋糕....純粹因為佢個樣靚....真係估唔到.....原來好好食....唔太油又唔太甜....


食完士多啤梨味蛋糕....再加埋大大粒嘅士多啤梨.....好滿足....



6 則留言:

  1. 仲乜要記得有乜鞋,打開個柜有乜啱套衫咪著乜鞋囉!
    喺屋企食平啲又可以放開啲咁食,出面啲伙記做到踢晒腳,招呼都唔好,野食又加價畀人禁住搶咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好懶, 來來去去都係著住果幾件衫同鞋
      我一向都唔鍾意出街慶祝, 又貴又唔好食

      刪除
  2. 你咁多波鞋,唔記得唔出奇 ^0^
    蛋糕又會油得去邊呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我咁多鞋, 但我成日都係著住果兩對
      如果啲cream係用牛油做, 就會好油架喇

      刪除