25 May 2015

一早醒左...去游水....




今朝都係喺酒店食早餐...


返台北前....仲有半日嘅local tour...
第一站係清水斷崖...好靚...可惜今日落雨...


跟住出發去太魯閣國家公園....因為時間唔夠..
所以導遊挑選兩個地方帶我地去..先去燕子口..


之後再去長春祠...


時間都唔早...導遊又帶我地買左一堆地道野食...
食飽就要走喇...多謝導遊兩日黎嘅照顧...


返台北喇...


今次住台北車站側邊嘅天成大飯店....
裝修嘅感覺雖然有啲老土...不過都算幾好住..


到左酒店之後....第一件事就係落樓下7仔收貨..
上網買左幾件tee....時間啱啱好...今日有得攞..


出發前已經訂好左....去食台灣料理....好好食...
食飽之後去西門町行一陣....就返酒店休息...


4 則留言:

  1. 唔知係咪地壳移動嘅關係,地震帶嘅山型會好奇特秀麗。
    睇見都流口水喎!(啲嘢食)
    個大型浴缸夠三個人同浴喎!台灣缺水,為咗慳水要一齊用呀!
    遲咗送到咪拎唔倒?要托台友帮忙寄過黎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估應該係
      我當然知道你唔係講我
      咁我留番啲水比你
      唔會,我預鬆左時間

      刪除
  2. 清水斷崖我都覺得好靚,可以行落去海邊!!!!
    很喜歡那張雙熊合照kakakakakaka.....

    回覆刪除