8 Jul 2014

就咁食煎蛋火腿有D單調...尋晚買定個麵今朝煮...



唔係專登...不過咁啱由頭到腳都係紅白藍...


今日係自由活動...自己一個人去outlet shopping..


下晝嘅午餐係...牛肋骨湯...


之後返左guesthouse附近嘅弘大行街...
見到呢條咁可愛嘅雪條...即刻買黎食...


行街行到全身散晒...去個汗蒸幕先...


之後過去明洞掃街...正...


行行下街...個wifi router突然hang左..搞到我成晚失去聯絡..


行到攰...順便喺明洞食晚餐...人蔘雞...



12 則留言:

  1. 你唔會買成盤雞蛋做早餐?喺住果度提供嘅免費食材?有乜其他免費食材?又幾好喎!1晚房租?

    最後係換個第二部好路由器,定係網絡提供問題,去第二度重啟又用得番?個職員揾笨限制你用呢啲屎野路遊戲。

    我唔鍾意蒸桑拿因為好似被人焗屎咁,呢種焗汁未試過,會唔會又係好焗?好似夏天困喺間38度高温密室咁焗汁?好鬼辛苦,我揀做運動出身汁好過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國好多guesthouse
      都提供材料比你自己煮早餐
      我呢間大概四百幾一晚

      我去佢哋門市
      個職員話幫我唔到
      最後發覺好低能
      今晚話你知

      其實我最主要係去浸下

      刪除
  2. outlet冇收穫??

    回覆刪除
    回覆
    1. 買左條港紙兩舊水嘅Evisu褲
      同埋幾十蚊嘅Evisu tee

      刪除
  3. 回覆
    1. 果區叫Gasan Digital Complex
      其中一個地鐵站黎
      一出去, 附近已經有好多楝

      刪除
  4. 幾十蚊嘅Evisu tee,好抵!羨慕!
    雪條好正!

    回覆刪除