22 Jul 2014

尋晚失眠.....今朝早餐最緊要飲番杯咖啡....如果唔係...今日都唔知點過...



同事問我 lunch食乜好.....反正都要去超市買野.....不如順便o係果度買埋壽司啦...


今晚約左朋友食飯....不過冇咁早....放工仲有好多時間.....
好在咁啱有個朋友放假又o係附近...陪我傾下計....如果唔係都唔知去邊好...


坐船過去尖沙咀時....又見到佢......原來夜晚好似仲靚D 喎.....


今晚幫兩位朋友補祝生日.....去左食 PizzaExpress...........



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 掛住旅行掛到訓唔著?
      如果係都幾好喎

      刪除
  2. 同人慶祝生日,你真係好喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁讚我
      係咪想我幫你慶祝生日呀

      刪除
    2. 噚日我都讚你做義務導遊,唔通我又想你帶我半日漫遊深水埗咁搞笑。
      老人家盡量忘記生日,等自己唔會覺得自己好老喎!

      刪除
    3. 咁死喇
      你呢排越讚越多
      一定有陰謀

      刪除