19 Jul 2014

日日食住canteen早餐...都已經夠悶...想轉下款食腸粉....仲要連續幾日都話冇...



又到左長周o既星期六....不過今日有D 特別....因為今日係最後一日坐呢個位...


正式搬番去以前o既office....雖然曾經o係度坐過幾年....但而家轉左第二個位置...感覺有D陌生..


下晝放工....先去佐敦唯珍食lunch....再去睇中醫.....


返屋企休息一下.....突然想聽王菲o既歌....不過越聽...個人心情就越down.....


已經預多左時間出去....但唔知搞乜...等左半個鐘先有巴士黎....第一次打波遲到....


o係石塘咀打完波....o係附近間潮州飯店食晚飯....幫朋友補祝生日.....



7 則留言:

  1. 鍾意這張王菲!
    何事咁DOWN﹖

    回覆刪除
  2. e+我又懷疑呢個位係咪你o既....可能真正個位係坐大脾...kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定唔會囉
      冇大髀可以承受到我囉

      刪除
  3. 呢個位好隱蔽,超級蛇位,不過,風水好似唔係好好,好易會俾上司捉到,要求番度平安符鎮住吓。

    啤人唱下就好Down , 潛在抑鬱症喎!……要讚吓你先……個熊仔 cushion 好 cute,真係有眼光,我都想買番個添。

    放五個仿古銅錢入去個 cushion,再加一個裝有水種綠色植物嘅 透明玻璃杯就可以擋煞喇。仲要買啲野食番黎拜吓四個呀!(零食都得)哈哈!贈咗幾句都夠喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 拜吓四個角(打漏咗)

      刪除
    2. 一D 都唔隱蔽, 個個都睇到
      不如我索性請你黎幫我作番個法啦

      刪除