15 Jul 2014

唔知點解.....平時都係咁食o既啫.....今日好似特別飽咁.....



收到電話.....話去開戶口送里數.......我呢D 師奶仔.....緊係去啦....


開完戶口.....o係隔離食番碗河粉........高脂肪肥牛 + 高膽固醇墨魚鬚.....正.....


由去旅行前....到而家足足兩星期冇跑步.....連月費都蝕埋.....都係要去跑下先得.....


post張跑步相上facebook.....比人睇死我跑完又去食大餐......
我係唔會因為一句說話.....而唔去食o既....哈哈....突然好想食燒味....


返到屋企....見到屋企人開緊餐.....但阿媽隻手就多左D 野......
原來佢唔小心割損隻手...要去醫院縫針...隻手指仲粗過D煎蝦碌...小心D啦唔該...



10 則留言:

  1. 祝 AUNTIE 早日痊癒!
    你要幫手做下家務啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心
      未輪到我住
      屋企仲有兩個大食懶係時候郁下

      刪除
  2. 我係鼓勵你食多啲喎!肥o都o都好可愛。

    有血光之災,輕傷擋咗煞咪好啦!跟著好運自然來!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢D 算係鼓勵咩
      咁我要叫佢買六合彩先

      刪除
  3. 一次傷到兩隻手指?你要早D返屋企幫靚媽做家務呀。

    回覆刪除
  4. 咁你喱幾日都唔好出街食啦,放工即刻返屋企做煮飯公兼孝順仔先得!!!

    回覆刪除