7 Jul 2014

去咁多日旅行...最痛苦嘅事...莫過於洗衫...




洗完衫仲要自己煮早餐...


終於可以出去...第一站仁寺洞...


一副手造眼鏡竟然只賣幾十蚊港紙...太吸引...


下一站三清洞...


玩左DIY袋....


仲食左生嘅醬油蟹...感覺好特別...膏似食海胆...肉似食帶子..


之後過去南山...上首爾塔...太陽好鬼曬...


姑姐咁啱都喺首爾做野...今晚約左佢...
仲有韓國朋友食飯...去左食燒黑豚肉...好味道..


食飽再去飲杯野...一個好舒服嘅地方...



10 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實只係咁啱啫
      我都唔係有好多朋友

      刪除
  2. 又唔係用手洗衫,有幾痛苦呢?? 唔通你要全裸等收衫??

    回覆刪除
    回覆
    1. 又要洗
      跟住又要乾
      超過一個鐘要留喺酒店冇得走
      咁仲唔痛苦

      刪除
  3. 我去三個星期先至會洗衫(通常係工事), 帶多幾件去咪唔駛洗囉,漏咗或唔夠我會即時買平平野,白白浪費咗2個鐘頭玩,計落條數唔啱喎!

    五花腩好食,不過,我要限量。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係費事返到屋企阿媽要洗咁多
      個ribs最好食

      刪除