18 Jul 2014

已經好耐冇試過.....有咁多同事一齊o係canteen食早餐....今日真係好巧合...



開例會時間.........好眼訓..........


開會期間......我已經諗緊....一陣食乜好呢.........最後係一個平時少有o既組合...去左飲茶...


之前同D同事打賭一件事.....最後....得我一個人估中.....今日下晝派彩.....


全日都係食食食o既一日.....放工又冇去做運動.....因為去左食tea當晚飯......又可以慳番筆..



6 則留言:

  1. 開會諗食野,唔知仲以為你係CEO總厨添!你入錯行喇!
    一票獨贏得隻雞肶,派彩咁少架,蝕晒大本。

    回覆刪除
    回覆
    1. 何止入錯行, 我根本唔應該返工添
      唔好咁大貪

      刪除
    2. 你啲工作可以用remote controller 喺屋企、快餐店……做都得喎!根本冇需要返寫字樓,公司用少啲電,因為你會偷公司電放雪柜仔,又有唔駛買枱櫈畀你,慳翻唔少。

      我相信獨食難肥呢個道理,獨食得愈多就愈瘦,所以我瘦唔倒囉!

      刪除
    3. 公司其實都唔需要我
      我可以退休架喇

      刪除