28 Jul 2014

話咁快又要開工.....



lunch time過去canteen買三餸飯....不過我唔記得左三個餸都係好多汁....結果盒飯好似成碗湯咁...


同事之前送左個Elmo比我.....佢仲有一個Cookie Monster....不過佢冇心機砌....交左比我幫佢..


大家突然想食tea.....經我成日介紹公司o既雞髀.....身邊D 朋友都知我公司有平雞髀食....


台灣朋友聽日就走....今晚再大家一齊食餐飯......帶左佢去旺角富記食燒鵝.....


跟住再去女人街行下......


當然唔少得之後o既甜品時間啦....



7 則留言:

  1. 回覆
    1. 得最佳員工獎因辦事效率高,仲有空可以去玩,不過,都要靠個新蛇位,上司睇唔倒。

      刪除
    2. 我從來冇講過係工作時間砌架喎
      lunch time係我自己私人時間黎

      刪除
  2. 炸髀有幾平?
    魔鬼魚推介甜品好幸福,番去先減肥。

    回覆刪除