27 Jul 2014

因為尋晚公司個website整野....今朝一早起身check下....但似乎仲未整好....都係繼續訓下先...



再訓多陣之後....同阿媽去食早餐....諗住帶佢去toast box試下新野....不過佢好似唔多啱食...


食飽我就要去剪頭髮.....


台灣o既朋友公幹完...經香港返台灣....o係度留低玩兩日....所以我帶佢周圍行下...先去食個tea..


佢話想去黃大仙睇下.....其實我都係第一次去咋喎....連我都變埋遊客添...


之後出左去佐敦....佢o係地鐵指示牌見到有玉器市場....話有興趣去睇下....


然後再去廟街行下.....


佢話知道有個地方叫澳洲牛奶.....想去試試....今日又幾好彩....唔多使等位.....


之後再去尖沙咀行一陣......時間啱啱好.....去睇埋幻彩詠香江.....


問佢晚餐想食乜....佢似乎都做足功課.....知道附近有間妹記大排檔.....
食飽飽之後.....今日o既香港半日團就完結......好攰呀.....



6 則留言:

  1. 黃大仙係帶人遊我先去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我幾怕d 香o既味
      所以自己係唔會去

      刪除
  2. 根本佢經已心裡有數,一早就話俾你知想點行,等你有準備。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁咪幾好
      如果叫我諗
      我都唔知帶佢去邊好

      刪除
  3. 朋友好有計劃,沒浪費時間

    回覆刪除