5 Dec 2014

都唔知搞乜....心神恍惚....叮到D 麥皮瀉晒出黎....天一半地一半...



早排o係網上面訂o既野....啱啱送到.....係我送比自己o既聖誕禮物.....


lunch time 又有個機會食食食....因為約左出去食buffet.....慶祝同事結婚....


因為怕病情會有變.....尋晚醫師只係比左一劑藥我....叫我今晚再去過....
咁啱好友馮先生今日都去......所以約埋一齊上去.........


之後同馮先生一齊去左星座冰室....食蕃茄麵......再去行一陣街......



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 希望唔止過聖誕
      一世都咁型就好喇 :)

      刪除
  2. 頸巾個結好靚,教我點打。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有眼光喇
      就係我之前o係日本學架
      唔難打, 不過唔知講唔講到你聽喎
      將頸巾對摺
      放上頸上面
      攞起其中一條穿入個圈
      然後o係個圈果度再抆起一條做成另一個圈
      將另外果條穿埋入去
      咁就會有兩個結

      刪除