30 Dec 2014

今朝酒店嘅自助餐雖然有好多野食...但我只可以食清啲...


又係時間要checkout...


第一站係平昌...呢個渡假村係黎緊2018冬季奧運舉辦嘅地方....


離開左一個凍嘅地方....去到江陵...叫做暖番少少...


之後坐一個鐘車...去到雪嶽山....
先去食lunch...我啲腸胃都好番啲...可以如常咁食野....


因為聽日就要走...預先送定禮物比韓國朋友...


去到呢個bus tour最後一個景點....雪嶽山國家公園...
我而家先知道....原來雪嶽山係冇雪架喎...


坐左四個鐘車...終於返到首爾....


同其他人say goodbye之後...我就自己去仁寺洞嘅酒店...


跟住約左韓國嘅朋友喺酒店附近食晚飯...


食完飯之後....朋友帶左我去一間茶室...飲下野傾下偈...



4 則留言: