21 Dec 2014

唔知係咪因為尋晚太夜飲左D 茶....成晚都訓唔到.....今朝都要飲番杯咖啡先得...



成日都無端端有D coupon寄黎....照計又唔會無端端架....好似曾經參加過D 乜野活動..
但係我諗黎諗去.....都總係記唔起......我真係越來越冇記性.....老人痴呆先兆....


今日o既節目好豐富....約左兩個朋友出黎.....先去睇場戲......
翻生侏羅館3.........上兩集都好睇.....呢一集都唔失色.....笑左好多次....


睇完戲.....去左我個飯堂.....食tea buffet......不過今晚打算唔再食野....食飽D都唔怕啦...


今日最後一個節目.....Sammi concert.........


雖然我冇睇過晒佢o既演唱會....不過之前睇過o既....都好睇.....今次一樣精彩....
但係我就唔好彩.....後面坐左兩名不停好大聲傾閒偈o既女子....好鬼騷擾......好鬼討厭...



6 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁啱 :)
      我o係fb 都見到好多人係同一晚

      刪除
  2. 老人痴呆先兆>> 咁你知唔知我係邊個???

    回覆刪除
    回覆
    1. 老人痴呆係記得舊野嘛
      你同我一樣咁老
      緊係記得

      刪除
  3. 今日慶祝冬至咁豐富!話之佢老人失眠定係老人痴呆啦!反正你都好多病痛,再多二樣都係咁架啦!
    我戒咗茶因為會上癮唔飲就頭痛,係毒品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我平時唔飲茶
      不過朋友已經倒左落我隻杯
      我就費事再換

      刪除