19 Dec 2014

而家D 戰鬥力真係差左....尋晚食左個自助餐....就食滯左....今朝只係食個蘋果...加片麵包...



網上睇到....衝上雲霄電影版o既trailer....好似幾吸引....有D 期待....


今日o既lunch.....西蘭花....粟米...紫洋蔥.....同埋魚肉......


費事成日比人話送比我o既野...放到過期都唔食.....下晝開左盒蕃薯熊仔餅...
同埋同事們一齊分享.....真係好夠蕃薯味.....好好食.....


放工去剪頭髮....因為想就番旅行前先去剪....今次隔左好耐先剪....真係忍得我好辛苦...


朋友突然打比我....話外國有個朋友黎左香港....想約今晚一齊食飯....
但會好夜先食.....所以我剪完頭髮返屋企.....先食個麵.....


點知.....轉頭又突然打電話黎.....話要臨時取消.....搞到我唔湯唔水....
好在屋企剛剛開飯.....我可以食少少餸......填飽埋個肚....



6 則留言:

  1. 費事成日比人話送比我o既野...放到過期都唔食===》不嬲大少爺都係咁樣輕視人哋架啦!對我咪係咁嘅態度架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係呀
      只係對你特別差架咋
      所以你應該感到榮幸

      刪除
    2. 正所謂 :《無事獻殷勤,非奸即盜》,如果魚大少對我特別好,我會覺得你會策劃《奸咗我》,所以我應該感到安心至啱。

      刪除
    3. 咁我以後會令你繼續安心

      刪除
  2. 塊面反晒白係咪要遮掩d皺紋?

    回覆刪除