15 Dec 2014

又趕頭趕命....只好返到去金鐘買三文治做早餐....



因為細佬開始返工....朝早多一個人早起身.....阻住我煮壼仔飯.....
我唯有改變策略....之前一晚用個壼整定.....再帶返公司叮....


食完lunch.....同B 出左去shopping......


今晚又係食食食.....因為要幫朋友慶祝生日.....去左北角渣華道體育館....無錯係體育館...
原來日頭o既茶水檔...夜晚係會變身做私房菜...雖然野食唔錯..但上菜o既安排同服務認真麻麻..


我地叫佢攞個蛋糕出黎....佢地堅持要等埋個壽包.....最後發覺原來佢要就埋咁多張枱一齊上..
懶係有氣氛....不過就有D人呆等...有D人未食完D餸就上壽包....太差...anyway...朋友...生日快樂..



8 則留言:

  1. 一杯杯的碗麵味精粉都係高鹽又高熱量,你都係少吃為妙哦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 味粉係自己落
      我通常都只會落少少
      同埋呢d 全部係非油炸
      健康d

      刪除
  2. 有啲耐放食材係可以一次過整二日午飯,一盒唔煮放喺雪櫃到,最啱你呢啲小忙人。

    個餐廳又好識變身賺多啲。

    人哋好心想啲客開心,不過,都要等客人知道蒸包要等好耐,依照客人就實際情況作出最想要嘅決定,以客為本。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係食材o既問題, 而係有人阻住個廚房, 我整唔到野
      搵食艱難嘛
      佢根本只係想滿足個大廚出黎做show
      唔係為左d 客

      刪除
  3. 個袋好似好dirty,吾該你洗下佢啦!

    回覆刪除