31 Dec 2014

蚊型嘅酒店裡面...竟然有間蚊型餐廳...
不過裡面只提供多士同埋粟米片....




一早醒左瞓唔到...不如早啲出去行下...


一行出街....原來落緊雪....


去左距離酒店一個站嘅北村行下....
好似話有乜野北村八景...但我冇理...鍾意行邊就邊...


天氣真係好凍....兩塊多士好快就唔知去左邊....
周圍嘅餐廳又未開....七仔呢個杯麵真係救我一命...


一路行番去仁寺洞....再食啲野...就返酒店攞行李....


要同韓國講再見喇...


個幾鐘之後...就到左大阪....但發生左啲麻煩野...
比人以為我運毒..搜完所有行李之後..仲要摸晒全身..


幾經辛苦...終於去到酒店...今次呢間都有得浸浴...
快啲去浸一浸....先至再出去玩..


因為趕時間...所以求其食一餐....


今晚要去大阪城公園countdown....呢度好靚...
又好熱鬧....可惜我唔明佢地講乜...Happy New Year...

10 則留言:

  1. 落緊雪……從幅咁清楚嘅相片好明顯係落咗雪,飄雪時嘅相係矇查查架!
    七仔呢個杯麵真係救我一命……去旅行同凍天會食多啲嘢,食得果二片簿多士,好明顯你係打少少底預謀想出再大食啦!
    摸晒全身……係今日嘅高潮,好爽啦!果次我帶槍械(電子視遊戲盒帶連槍)出日本都冇搜身喎!
    大板城公園真係好靚!
    新年事事如意,橫財就手,工作就步步高昇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我部手機影唔到啫
      係酒店附近冇野食
      佢搜身係因為見我成日自己一個人出入唔同地方
      Happy new year

      刪除
  2. Happy New Year. 在Osaka, 求其一間都好食啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy new year
      其實我不知幾鍾意食牛肉飯

      刪除
  3. 摸晒全身,有冇要求通埋櫃?? Happy New Year!

    回覆刪除