20 Dec 2014

又到左食少D o既時候.....雪梨奶 + 麥皮....



已經好耐冇試過book到花園街o既球場......今日終於可以返我個主場打波....


仲可以去番老地方食冇益野添.....


食飽就返屋企開工.....我間房實在太亂.....所以每個星期都要比個任務自己....
今個星期係執好我D 鞋.....雖然已經掉左一D....但都依然有超過廿對....我知...實在太誇張..


夜晚約左朋友食飯...不過因為佢有事要辦.....所以九點先可以食......
平時我好少咁夜食.....我都唔知....原來九點後....已經係宵夜時段....仲有優惠添....



6 則留言:

  1. 掉咗部份,仲有廿幾對.都唔少呀 !! 但又有咩用 ........ ? 遲 D 咪又買過 !

    回覆刪除
  2. 數吓原來我都有十四pair男鞋子.

    回覆刪除
  3. 休咗一堆男孩都仲有啲男孩未被你竉幸過,真係天生購物狂。
    乜優惠都係假,九點後食好易會大肚喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔買名牌
      專買減價野
      只係用有限嘅錢滿足一下自己啫
      所以我盡量都唔會咁夜食

      刪除