29 May 2014

要慢慢開始習慣.....每餐食番少D......



今次個髮型同以前有少少唔同.....連我自己都唔係好慣添.....


午餐都繼續......食少D..........


放工約左朋友o係奧海城食晚飯.....六點多D.....就食個early dinner....個栗子雞好好味....


之後去麥記食雪糕......朋友自創左個食法....真係諗唔到雪糕同蘋果批可以咁食法...不過又幾好味喎..


甜品都食埋....但又未夠鐘睇戲......去Starbucks飲番杯野.....等睇戲....


今晚睇左黑魔后.....原本以為係傳統童話故事.....不過原來個故事係完全另一個結局...
真係估佢唔到......而且簡單....易明.....唔使點用腦....睇得好舒服好開心....



8 則留言:

  1. 雪糕+蘋果批我呢邊早前出過. 但係我未食過.

    回覆刪除
  2. 左右鏟青令你睇落清減咗喎!寸次唔好剪喇!你要肥DoDo先好樣。

    食咁少會令百有擔心架,要食番多啲美食陪我一齊肥啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係角度問題啫, 咪又係咁肥
      原來你講咁多, 都係想有人陪你啫

      刪除
  3. 每餐食少D,甜品量唔多,但都唔少糖粉哦
    黑魔后好睇嗎?迪迪尼出品加安祖蓮確實不是我杯茶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前幾餐慳慳埋埋, 就係為左食甜品嘛, 最緊要食得開心
      我覺得比我想像中好睇呀

      刪除