2 May 2014

一早起身...諗住再去游水...點知...




好在側邊仲有間小型gym room...


跟住落去食早餐 ....


今日嘅節目 ...環球影城...


每個遊戲都差唔多要排一個鐘...搞到兩點先有飯食...餓死...


一個好好睇嘅show....


仲有我鐘意嘅芝麻街...


玩足一日...好攰...


喺Yahoo blog識左好多年...住喺新加坡嘅blog友...
一直冇機會見面...今次終於見到...今晚好開心...


多謝你專登買比我嘅喇沙...



8 則留言:

  1. 泳池應該喺無乜人游水嘅晚間進行維修啦!唔識趣,管理差。
    芝麻街係講英文喎!我唔睇架!魚仔細細個啲英文一定好勁。
    千里相會,難得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔見佢整D乜, 都唔知點解會封
      其實我唔明佢講乜, 只係鍾意D公仔
      係呀, 所以好開心

      刪除
  2. 回覆

    1. 我地坐後面
      不過玩其他遊戲就成日中招

      刪除