11 May 2014

友人馮先生終於由台灣回歸....仲帶埋之前幫我買o既野比我.....
不過佢實在太忙...我只係霸到個早餐檔期....今朝相約去左我屋企飯堂食早餐buffet..



台灣版藍精靈tee.....真係好靚......有得著喇.....


尋日買o既禮物.....今日送比阿媽.....要特別鳴謝馮先生幫我o係台灣誠品買o既花....
不過阿媽似乎收到花....開心過收到個手袋....咁早知就慳番唔買..淨係送花咪得囉..


落足一日雨....都唔想出街.....成個下晝o係屋企發呆.......未夠六點...阿媽就話落街搵野食..
見到咁大雨...都係去新世紀搵食啦...不過可能個個都去避雨...最後只係o係food court搵到位..



8 則留言:

  1. 你咁夠膽著香港腳大婆上身,佢實搵你搏命XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎
      我都唔記得左, 係王子o既至愛黎添

      刪除
    2. 大膽! 睇黎係唔怕有人o係街剝佢件衫定喇.

      刪除
    3. 我冇諗住著出街喎
      諗住攞黎當地布用咋喎 :p

      刪除
  2. 牛一、情人節同媽打節女人都係最愛收花。
    咁我都係最鍾意花,呢三朵花係 《有錢花,隨便花同 盡情花》

    回覆刪除