20 May 2014

原本諗住放肆一下.....食番個腸粉做早餐....不過埋到去收銀...竟然話未有住....個天都唔比我食..



天黑黑....都唔想出去.....都係canteen.....例牌....雙餸飯.....


今日facebook有好多人post乜鬼 2014520.....諗左好耐先知係"愛你一世我愛你"...D人真係幾奇怪......
與其寫幾個數字要人估.....我就寧願直接講聲 "我愛你"....對自己鍾意o既人..我從來唔吝啬呢幾個字..


繼續係休息日....唔去做運動.....返屋企陪阿媽食飯......
其實應該係阿媽陪我先啱....因為我好耐冇食我o既最愛....八方雲集...所以叫埋佢一齊去食..



11 則留言: