21 May 2014

早左返去....上左canteen食早餐....好耐冇食咁大份早餐喇....好似飽得滯添..



同事去完韓國...請我地食呢隻香橙朱古力.....佢話好似好出名架喎...我第一時間諗起好朋友..啜橙小姐..


同事又叫外賣....我又叫番上次果土尤肉餅...不過今次千叮萬囑...叫佢記得跟埋個白飯黎...
不過餸又大份.....白飯又裝滿成個盒.....最後都係食唔晒D 野.....


忍唔住開左包朱古力食.....一打開....好驚喜....原來朱古力入面....係成塊橙乾....食落唔太甜..好味..


早兩日冇做運動...日頭又食左咁多野....今晚要加倍努力...


做左臨時會員咁耐....終於有番張正式o既會員咭...


咁辛苦跑左咁耐.....今晚都係忍下口....食清D.....又係去左食米線...



15 則留言:

  1. 古力,好吸引!
    多口問:你地CANTEEN收幾點﹖去開睇表演,可以幫襯下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾好食
      我又唔知收幾點
      不過我記得開show前試過去食
      都未收

      刪除
  2. 個肉餅同飯都好大份,是否好貴?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 跑左差唔多一個鐘先有8K
      其實算係跑得好慢

      刪除
  4. 咁你一定鍾意食朱古力火鍋。

    回覆刪除
  5. 香港GYM月費要幾錢?
    個肉餅飯夠兩個人分呀。

    回覆刪除