25 May 2014

尋晚臨訓前...突然收到姑姐電話....話佢入左醫院....所以要即刻趕過去....
做完手術....好在冇乜事....不過我返到屋企....都已經係半夜三點LU...



實在太攰....要訓晏少少先落街食野.....之後再去探一探姑姐....


返屋企訓多一陣.....雖然有D攰.. 但見到咁好陽光.....
唔去游下水就真係浪費左D 陽光....所以約埋朋友一齊去....


游完之後...去左附近茶餐廳食野....自從朋友之前帶過我黎...推介左一個好特別o既配搭之後..
每次我自己再黎呢度....叫番呢個豬潤麵加肉丁.....都總有人講....o我...大隻仔介紹你黎呀嘛..


尋晚朋友太過落力....打斷左羽毛球拍條線....交左比我幫佢攞去穿....


返到屋企....見到阿媽煮緊飯.....想起已經好耐冇住家飯食LU....


開飯喇....



10 則留言:

  1. 我都試過喺急症室陪人通宵等樓上病床有吉位,點知,夜嘛嘛有個病人大叫見倒鬼,為免影嚮對他人心理,個醫生即刻同佢打支瞓覺針,咪嘈生晒。

    回覆刪除
  2. 突然做手術唔係乜o野大問題嘛??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係脫智慧齒o既後遺症
      估唔到可以咁大件事

      刪除
  3. 好彩無大礙,出了醫未?
    個新廚房真係幾靚喎~~~吸引你留多啲在家食飯^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該今日出得
      廚房靚係吸引阿媽煮多d啫, 唔會吸引左我返去食架喎 :)

      刪除