18 May 2014

阿媽話落街食早餐....不過我之後約左人食野.....所以只可以陪佢食少少....



過左去金鐘....同朋友食brunch....佢唔講我都唔知....原來公司附近開左呢間 Bricklane....
o係尖沙咀間分店食過好幾次...都係幾好食....呢度都唔差....平時食晏又可以多個地方選擇 lu...


食左咁多野.....想唔郁下都唔得.....寬別左YMCA個泳池都成大半年....今日再去...感覺有少少陌生...
今日好努力......不停咁游左45分鐘.....雖然應該都減唔番個brunch...不過好過冇啦...


夜晚同阿媽食飯.....又係上左新世紀food court....睇黎呢度變左我地飯堂喇....今晚食清D..食粥..


韓國朋友托姑姐轉交比我o既禮物.....其實我都唔係好知點解會送呢隻碟比我...不過多謝晒..



11 則留言:

  1. 碟名係治療,知你成日都去睇醫師,見你大大隻隻咁,食野又好擦得,邊似咁孱呀!一定係心理唔平衡,所以,送隻碟俾你Cure 吓囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇為意有英文
      我以為你韓文都識, 咁勁添

      刪除
    2. 你對眼仲好大添,咁都睇唔倒!

      刪除
  2. 好驚有人block我. 今日唔發表意見.

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚仔心硬耳仔軟, 為人善良,大方唔記仇。

      刪除
    2. 我又邊敢block王子, 佢有咁多fans, 你估我真係唔怕死咩

      刪除
  3. 見到你碗粥就留口水, 呢邊食碗粥, 要8鎊 (茶記)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我呢碗麻麻地
      不過相比起你果邊, 可能都算好好LU

      刪除