30 Dec 2015

食食下早餐....突然發現...日日都食住果件多士唔見左....點解會變左餐包嘅呢?....



其實我都有一排冇乜團購嘅野....不過無意中見到呢部迷你抽濕機...好似幾啱用喎...


lunch前突然有突發事.....所以冇食lunch.....食住個蘋果頂住先....


做完野....見時間都唔早....不如索性等多一陣.....去買tea食啦....


聖誕節唔喺香港....所以同朋友嘅聚會都安排喺聖誕節後.....今晚又約左兩個好朋友出黎..


又收到一堆野食.....成日有咁多引誘....減肥真係一啲都唔容易....



9 則留言:

  1. 迷你抽濕機抽得幾多呀?我覺得冇乜用喎.
    好大盒腸粉啊。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我主要係想放喺睡房
      你成日都掛住啲腸粉

      刪除
  2. 扮乜嘢!增肥好過啦!��������

    回覆刪除
  3. 上政府能源標籤網check 吓呢個型號嘅抽濕能力流定堅至買啦!表上揾唔到應該係廠商都知道太廢唔扲去申請。
    呢部咁細一定係好廢架,抽濕同空氣淨化能力都唔掂。
    你知唔知點揀架?淨係信廣告嘅假話同睇個靚樣就得喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網睇過人地嘅comment
      應該都唔係太差

      刪除
    2. 如一間面積100平方呎的房間,可選每日抽濕量(政府資料準確過誇大嘅官方資料)約9至10公升之抽濕機。
      水箱容量太細仲要成日倒水。
      你呢個抽水量係0.35升,可放入3.5平方呎嘅大衣櫃內用都得。不過,富貴魚錢多要振興香港消費市道買番去當擺設都好架。
      Comment可以自己友寫嘅,信佢一成啦!

      刪除
    3. 我最主要嘅用途
      其實只係夏天開完冷氣抽一抽啲濕氣
      所以都唔使要部咁勁嘅機
      反而體積係重要好多

      刪除
    4. 雖然冇乜用,但係,我覺得你買咗會開心啲,咁辛苦揾錢都係用黎買開心,快啲買啦!

      刪除