22 Dec 2015

夜媽媽先去到大阪..第二日又要早機去札幌...



今次係我第一次去北海道...原來真係幾凍下...
放低野喺車站...就過去睇下呢間舊市政廳...


之後就係啤酒博物館...有200 Yen啤酒試飲...


博物館附近有個由工廠翻新成嘅商場...
個名叫做 Sapporo Factory....


我地喺商場入面食個late lunch...


跟住就去我地住嘅bnb check in...
可能我同姑姐都太攰...去到就瞓左個幾鐘...


瞓醒時都已經天黑...係時候出去食晚飯...
出番去札幌站...食北海道海鮮料理...


食食下飯有意外收穫.....坐隔離枱個日本靚太..
同我傾左幾句偈...跟住送左包沖繩小食比我..


次次去旅行都會食宵夜.....
今晚嘅宵夜比較健康...係生果餐...



6 則留言:

  1. 夜機駁零晨機,最啱你呢啲捱倒夜嘅後生仔,趁夜飛慳翻好多時間去玩畫日本。
    唔見魚仔國寶眼上身喎!仲冇乜肥到咁好,可以大食喇!
    又做師奶殺手,講乜話架?
    晚餐同宵夜都好味同健康。贊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我年大架喇,不過為左慳錢啫
      冇乜肥?唔好又講大話呀
      日本靚太緊係講日文

      刪除
  2. 回覆
    1. 王子你唔明平民生活架喇
      聖誕直航貴兩三倍
      我大半個月人工呀

      刪除
    2. 份糧咁奀都可以出遊咁多次。Unbelievable
      啲錢係點變出黎架呢?

      刪除
    3. 咪靠平時慳慳埋埋
      同埋專等減價買機票囉

      刪除