26 Dec 2015

又要早起身...趕頭趕命食早餐...



跟住就要去機場....飛去東京...


喺機場有新發現...原來我有另一張咭...
可以入去lounge...不過呢度啲設備都幾簡陋..


去到東京之後...喺機場放低行李...就去探朋友..
第一次去咁住宅區嘅地方...仲收到聖誕禮物添..


之後同朋友去左附近嘅商場行..周圍都大減價..
不過今次我都好有定力..一樣野都冇買...


最後我地一齊食完shabu shabu之後就道別..


玩左幾日..要返屋企喇...今次又挑戰身體極限..
先係今朝早機....之後就到今晚凌晨機....

7 則留言:

  1. 休息一日,星期一返工?
    不久又一月,又出發!

    回覆刪除
  2. 係零食都會咁好定力?
    東京個靚仔朋友?
    一早一零晨,中間廿幾個鐘點打發?狂食

    回覆刪除
    回覆
    1. 中間廿幾個鐘咪就係去會靚仔囉我估.

      刪除
    2. 你講乜嘢零食
      我個個朋友都靚架喎
      王子真人仲靚仔添啦
      十個鐘啫冇廿幾個鐘

      刪除